Svinis?

Jag gillar Amandas status på facebook.

"23 sjuka i klassen xD jaha då behöver jag väll inte oroa mej så mycket för att komma efter? man kan ju tro att alla blev sjuka efter klassfesten men karin var inte där och hon blev också sjuk så det måste vara något annat! eppedemi! (stavasdetså?) pusssss ♥"


Behöver jag säga mer? Jag är sjuk och något skit går verkligen. Det är min klass ett bevis på! Jag hostar, jag snorar, jag andas tungt. Idag var min första feberfria dag, men tro mig livet är jobbigt ändå och jag orkar ingenting. TV:n och sängen går bra där jag har tillbringat många timmar.

Umeå var verkligen trevligt! Fint bröllop och mycket trevligt sällskap. Trots att 180 mil kändes hårt (inte nog med febern). Det var spännande och man fick vuxenpoäng för allt man klarade av! Plus en bussresa från bröllopet på kvällen med en reaggechaffis som spelade snusklåtar på högsta volym. Sen gick vi från busshållsplatsen till hotellet, med ont i fötterna efter en heldag i högklackat och sjöng på den. Såg nog lite berusade ut, men nej. Här var det nyktert. Verkligen jättetrevligt och verkligen trevligt att få träffa alla.
Där runt 2006-2007 var det Vadstena man levde med, men nu är vi utspridda överallt. Norge, Umeå, Göteborg, Vadstena, Norrköping, Mullsjö, Väderstad. Man får ta dessa få tillfällen man får och träffa varandra.
Tycker om er. Så är det bara.


Nu råkade jag börja sakna min klass. Det var 4 hela dagar sen sist jag såg er. :(
Nu blir vi friska tycker jag.
Kräm


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hörru Karin, krya på dig! :)

2009-11-17 @ 16:50:54
URL: http://lovisafalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0