Barabapaba

Alex Shulman åt hos oss idag på donken. Sen tog han en bild.
(yes coolt värre)
Men den här bilden la han aldrig ut på sin blogg, vilket är lite synd, för annars vore det stört imponerande! Mer imponerande än att Johan Palm, 17 år från Mjölby äter på McDonalds i Mjölby.  (nä? driver du med mig?!)

Nu är jag stört trött, har sett på Idolreprisen som jag spelade in i morse och småtittar nu på på vem kan slå filip och fredrik med min moder. Men nu ska jag gå och sova. skola imorn, jag säger YEAH. Eller inte, lov en vecka vore helt okej. Jag är inte alls utvilad och redo... Men imorgon blir det AFRODANS med Alva. I morgondagens horoskop stod det att jag mår bra och kommer bli glad av att träna. så peppa afron!

Hajdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0