Vitryssland

Sverige gick vidare, sikken tur. Även om jag personligen tyckte att det lät hemskt. Jag saknade killarna i kören och tyckte att tjejkören lät för mycket. En helt ny körstämma ju!
Men, vi gick vidare och det var det vi ville ! Yo!

Däremot kommer jag sakna Vitryssland i finalen. Jag satt ännu en gång och rös till refrängen, och skiter fullständigt i om han är ful och sliskig. En bra låt och det är det viktigaste! Så jag är besviken över det.

På torsdag blire fint. Födelsedag och Norge!

Nu måste jag sova! Nationellt prov i matte imorgon. glurp!
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Jenny

torsdag.

torsdag jenny, TORSDAG!!



oh..

2009-05-12 @ 23:41:34
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0