Svenska mästare

Shit vad vi är fräna, linköpings ungdomssymfoniorkester.  Hahah


Jag funderar på att hoppa över vecka 22. Jag vill inte ha något på hela veckan. Det kan genast bli lördag då min mor ska ha födelsedagsfest, men annars så skiter vi gärna i det! Jag kryper under ett bord och stannar där tills på lördag. Funderar starkt på det! Jag har dessutom glömt min kalender i skolan, men av det jag kommer ihåg ser det ut så här:


Måndag.
Ingenting längre, eftersom våran snälla naturkunskapslärare Elin sa att vi får lämna in en uppsats om något obegripligt nästa måndag istället. Fast jag har en gemuläxa med kadenser som jag såklart glömde!
Hela kvällen kommer det vankas konsert och inte finnas någon minut över till plugg :(

Tisdag
Jag minns inte om vi har något. Engelskaläxa antagligen. Hela dagen kommer nå gå åt att plugga.Beause we don't like to have a life.

Onsdag
Essäskrivning om Tristan och Isolde. (som jag inte läst ut än!)
Naturkunskapsprov om sådant jag inte fattar ett skvatt av. Ekosystem, övergödning, försurning. Oh maj gadd.

Torsdag
Stor samhällsuppsats om Israel och Palestinakonflikten, bokrapport om engelskabok (som jag inte läst ut än), pianoläxa där jag ska analysera en hel låt, fiolläxa.

Fredag
Död. + antagligen någonting mera.


BAAAAJS! Jag vill verkligen inte! Jag mår dåligt, har ont i huvudet, fattar inget och ska snart jobba.
Har panik inombords och borde verkligen inte sitta här och blogga. Jag måste ta luft! Orkar inte plugga mer, orkar ingenting.  Nu går jag ut, lägger mig på studsmattan i solen och läser lite. Det var faktiskt en bra idé! Den bästa hittills.

Fail på naturkunskapsprovet, ja.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0