Schindler's List


Schindler's List theme

Rysningar över hela kroppen när jag hör den här.
Vet inte hur många gånger jag har sagt att jag ska se filmen, som står i våran filmhylla och ser så otroligt gripande ut. Men ännu har det inte blivit gjort. Filmmusiken är verkligen så otroligt vacker. John Williams är nästan en gud för mig. Så otroligt fin filmmusik han har gjort under sina år. Man hör verkligen Harry Potter i det här. Vackert. Wow.


Jag är kär i Alexander Rybak. Såg nyss på Inför Eurovision och när hans låt kom fick jag lyckorus i hela kroppen. Jag är kär i en norrman, snart släkt med Frida. Inte dumt kanske. Om ni vill veta så fyller han dessutom år dagen innan mig så vi ska ha födelsedagskalas tillsammans :)
(Har ni inte hört honom titta på mitt inlägg från igår!)

Tristan & Isolde väntar! Och därefter lite scrubs!
Godkväller

Kommentarer
Postat av: norrkvinnan

aaaahrråå! Norrmän is the shitt :D

2009-05-04 @ 22:01:27
URL: http://a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0