I said burr

Det är 27 grader i mitt rum.
Nu ska jag sova och jag tycker verkligen inte om att sova när det är för varmt. Eller för kallt. Det ska verkligen vara lagom för att jag ska kunna sova.

Alltså kan jag nu konstantera att
* min naturkunskap är fortfarande inte klar, jag har två tredjedelar minst kvar att skriva imorgon på idrottslektionen jag inte kommer gå på eftersom jag inte måste.
* jag inte kommer sova så mycket i natt.


men jag är trött som bara den, och huvudvärken har inte lämnat mig precis, så jag ger ett försök i vilket fall.
Jag får tänka i de banorna att det är en försmak av Frankrike. Då blir det inte så farligt helt plötsligt. jag kan nästan höra poolen utanför huset och hur blåsten gör att den plaskar och grodorna hoppas och fiskarna simmar. (hm...)
Snart är jag där.
Fast först en halv mördarvecka till!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0