ingen nanoblogg.

Idag tror jag att jag har knåpat ihop sisådär femtioelva ämnen. Tankar har nämligen rörts runt i min hjärna och jag har hela tiden velat skriva ner dom. Allt från färg, cyklister, pengaflöde, skor, våren, människor och ja.. som sagt, femtioelva ämnen. Kan då säga er att det här lär inte bli någon nanoblogg. Ni vet en sån där blogg med endast ett ord. För jag har redan knäckt den tanken, som var en av de femtioelva. Annars vore det grymt! Tänk att skriva en fett värd blogg och bara uttrycka sig med ett ord. Ett ord som liksom förklarar allt. Men idag kan jag inte hitta det perfekta ordet. För det har varit en väldigt bra dag och det har hänt mycket. Eller, den har varit vanligt seg på svenskan, men det har varit kör idag! Humörhöjare till tusen!

Dagen började med en bra matt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MINA JEANS SPRACK! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :( :( :( :( :( :( :( .

Nej nu blev jag fruktansvärt ledsen och okoncentrerad. Mina favoriter.Sprakljud. Lagas!! Genast! :O

Dagen började med en bra mattelektion. Jag gjorde 3 tal, sen så lärde jag och Pontan lite pi. 3,141592653589793246. Fler siffror ska det bli. Vi switchade även iPods, nästan hela dagen. (hade en osocial iPoddag) och glädjen blev nästan fullkomlig när jag hittade några John Legendlåtar som jag mös till.
Gemu-provet gick bättre än väntat! När jag upptäckte dimackordet, vilken stolthet! vilken lycka! jag verkligen tänkte till och när jag såg de små terserna så ba: Woow! Nu ber jag om ursäkt för the musiclanguage och även för kissabajsainlägget som fortsätter här.... Jag var och gymmade i en och en halvtimme! Blir nästan stolt när jag sprang från och till på löpbandet. Om det inte vore för onda fötter skulle det gått ännu bättre! Dock går kortet ut på onsdag så snart blir jag fet igen. Nytt kort efter lovet,
forhoppningsvais.

jag saknar 27 september lite mycket en aning. poco.
det är jag som har filmat mumsmannen.
tjingtjong.


Jason Mraz - Build me up buttercup

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHA! karre, du börjar allt bli expert på det här med spruckna byxor ;)



"hjääälp! mina byxor sprack!!" jag säger bara östgötagården och stenen :)

2009-03-30 @ 21:23:27
URL: http://johaznak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0