Now it's begin

Karin får komma ut i sin rätta form.
Den riktiga peppen. Den riktiga festen.
Eurovision Song Contest.
Det är det som är värt med melodifestivalen. Den leder till den bättre tävlingen. Weihu

Malena Ehnman är en riktig pingla om jag får säga det själv! Och även om det är 143 kommentarer om att Måns skulle vunnit på www.eurovision.tv är jag ändå riktigt glad att det blev Malena. Hon är vacker, skicklig sångerska och har en låt som det finns både gammal och ny touch i. För en gång skull: Bra val Sverige!
Sen måste jag få säga att alla länder röstar inte på sina grannländer och vi ska hålla hoppet uppe!

Jag gillade Motoboy igår. Spelade in det och såg det förut. Jag satt och rös, så sjukt bra. Tills Charlotte Perelli kommer och förstör hela låten... :(

Nästa punkt blir att jag är överlycklig. Min födelsedag kommer bli så himla grajt så det finns inte. Torsdagen den 14 maj blir det att bänka sig framför TV:n och se på Eurovisionsemifinal 2. Och alla ni som läser min blogg grundligt kommer vara lika haja som mig på bidragen ;)

Vi börjar firandet genom att visa några av de bästa esclåtar, genom mina schlagerår.

Året var 2001. Tävlingen skedde i Danmark eftersom Olsen Brothers vann året innan. De här männen är helt kalas! Gosh vad jag vill upp och dansa! Tanel Padar och Dave Benton - Everybody
Efter 2,20 kommer det bästa. Yaau, Come on.




Jag måste få säga att Norden har haft bäst låtar. Det är så det är, man gillar sina grannländer eftersom de har mest lik musiksmak som oss. Norge, Island och Danmark ligger på toppen av bra musik. Dock inte Finland. Jag skulle kunna ladda upp massor, dock inte idag. Håll utkik, om ni orkar.

Avslutar med en dansk låt, också 2001. Så himla härlig!


Rollo og King - I'll never let you go

Kommentarer
Postat av: JennY

ok förlåt, jag vet att jag är jobbig nu men jag stör mig lite på din rubrik.



antingen It has begun, eller It is beginning.

man kan inte säga it is begin. grammatiskt okorrekt



förlåt för språkpolis aktiviteten. I had to

hejdå

2009-03-16 @ 21:53:48
Postat av: karin

JAG STÖTTAR FAKTISKT BEYONCÉ!!!!!

2009-03-17 @ 20:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0