Legend

Förlåt. Det har blivit väl mycket musikvideosar på senaste och jag vet att det antagligen är 1 av 25758 som ser på dom.
Men nu har jag något nytt att bjuda på. Riktigt fresh, iallafall för mig.
Jag har hört talas om John Legend förut, men nu tog jag tag o lyssnade på honom på riktigt. Och det blev lite rysare och ja ni vet, det vanliga Karinsyndromet när hon hittar något hon gillar.

Ta er tid. Lyssna på låten och låt soulen rinna igenom. I like the beat.


John Legend - P.D.A (We just don't care)


Förövrigt träffade jag Simon idag. Den bästa grannen och det var hur trevlans som helst. Vi gick en aslång promenad och pratade gamla minnen och nuet. Sen gick vi till Sanna där vi såg på asgamla hemmagjorda filmer. Jag garva så tårarna rann och ville smälta in i bordet. Gamla tider är ganska fina. Svårt att inte sakna dom...

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag ska kolla, nån gång när jag har tid :)

aw, old times. låter mysigt

2009-03-23 @ 07:04:27
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: elin andersson

Jag brukar lyssna på de där :D



Har tröttnat på min musik och du brukar oftast ha något bra som man kan lyssna på här! hihi :)



SAKNAR DIG! <3

2009-03-26 @ 20:01:47
URL: http://eelynandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0