Godmorgon

Befinner mig i datasalen. Alla lyssnar på alphabeat, eller nåja, många gör. Typ jag Mica och jag såg allt Frida..
Anyway. Just nu lyssnar jag på något annat. Något som jag faktiskt hade glömt...
...Tills min moder tog fram en jättegammal bland skiva som jag har gjort. Typ sisådär 2007. När jag hörde den blev jag sådär varm i magen för låten är en sådan där "man blir varm i magen"-låt.
Den skulle aldrig vunnit melodifestivalen, ingen melodifestivallåt. Dock är den väldigt mysig och jag tycker om den. Den passar så här på våren när man ser de röda husknutarna på riktigt. För så var det igår, när jag gick till stan för att skaffa mig en munsbit. Då lös solen på husen och de fick färg. Riktig färg och jag nästan rös för inte ens i mina vildaste fantasier kan jag få sådan färg på husen (hmf, vad brukar jag fantisera om?). Gräsmattorna blev gröna och asfalten liksom lös.

Galet vad jag saknat våren!

Nåja. Här kommer den, den mysiga. Man vill gå och säga godmorgon till alla man ser. Dessutom gillar jag Uno. och Otto. Nu blev han nämnd här också, precis som han ville.

Ciao! Jag MÅSTE göra mjölkpaket nu!


Uno och Irma - Godmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0