sleeping

Trött!
Alltså, jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag hittar knappt min säng.
Nu är det i vilket fall bara ett prov kvar, ett läxförhör och sommarkonserten. Sen ska jag sova i resten av mitt liv.

För jag har inte pluggat så här nån gång i mitt liv. Pluggat ända tills småtimmarna då sömnen borde vara som djupast.
Jag borde plugga nu med. Kultur och idéhistoriaprov på måndag. Sista Åkeprovet för den här terminen så han lär väl göra ett rejält prov. Men jag orkar verkligen inte. Ni anar inte hur trött jag är! Jag ska alldeles strax sova.


Jag är jättesugen på Way Out West i sommar. Lily Allen vore inte dumt.
Dock ser det för tillfället ut som jag inte har råd ?


Lily Allen - Not fair

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0