Underbart är kort

Jag vill inte bli nostalgisk. Det är jag jämt nu för tiden, och jag gillar inte att vara nostagisk för ofta. För det växer en klump i magen och läpparna vill börja darra och då måste man verkligen anstränga sig för att de inte ska göra det.

Igår var det skolavslutning och såklart skulle vi sjunga på skolavslutningen. När vi genrepade körlåtarna o när kammarkören (80 % f.d treor) sjöng den fina Povel Ramel låten Underbart är kort, kunde jag bara inte hålla tårarna borta.
Där stod dom på scenen efter deras champagnefrukost, lite runda om fötterna, jätteglada och sjöng. De var vackra, lyckliga, fnittriga och jag insåg att bättre treor kan man inte ha. Vi har verkligen haft tur! :)

ES3A, ni är så jävla bra.
För vi vet, för vi vet.
För vi vet, för vi vet.
För vi vet., för vi vet. 
VI GÅR ESTET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0