Robot


Röyksopp ft Robyn - The girl and the robot.


Jag gillar Röyksopp och vill på festival och höra dom. Det kan bli röjigt värre må ja tro. Men ja ska inte på festival i sommar... Förutom Frizon. Å dit kommer inte Röysopp, men däremot Maia Hirasawa och jag gillar verkligen hennes nya skiva! Hennes röst är som hallon.

Så idag säger jag inte något annat viktigt. Det är tråkigt väder, sommarlov som redan är långtråkigt och en död fluga på golvet. Då behöver man muntras upp av Röyksopp (happy up here, me like!) och fröken Hirasawa.
Sen är jag sur pågrund av Ipredlagen. Jag har inte pengar att köpa massa ny musik att fylla min iPod med. Och jag vill ha nytt! Free youtubeconverter grejen är ju så långsam, bara en låt i taget. suck

Och just det. Om jag hade lite pengar skulle jag utvidga min skivsamling ännu mer. För nu är min skivlista flera A4 långt.
 Vi ses någon dag. Kräm

Kommentarer
Postat av: Fritotita

Som svar på kommentar at my place: Jag saknar dig med Karin!! Ofta du ska till Frankrike i två veckor på lördag, inte okej alls!! :(

Puss

2009-06-18 @ 13:55:05
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0