Midsommar

Midsommar.
Snacka om överskattat.

Jag dissade hembygdsgården och glada barn som dansade runt midsommarstången. Varje gång jag har varit där har det varit lika tråkigt och lika fail. Det har bara börjat regna och jag tycker inte om den här lilla orten och människorna som bor här. Jag vill faktiskt bort härifrån. Växa upp och fly mot något nytt.

Istället satt jag med min faster som är här på altanen och snackade några timmar om livet. Jag tycker om henne massor, go o glad.  Vi har planerat min framtid, hur jag ska bli en framgångsrik företagare genom tvprogrammet Draken. (som jag aldrig har sett, men enligt faster så är det väldigt roande!). Vi har en plan, nobelpris för den!

Sen har jag ätit massor. Först frulle, en timme senare sill och potatis hos farmor o farfar, sedan jordgubbar. Sedan gick vi hem och har druckit en liter kaffe var och ätit godis, chips och cheesecake.
Allt det här ätandet hela tiden beror nog på rastlösheten? Fint inför bikinanvändningen som är om sisådär 24 timmar!!! Ja då sitter jag där vid poolen o äter något igen. Sommarlov än ingen tid för dom som försöker komma i form. (jag)

Seriöst vad ska jag hitta på nu?
Jag får väl börja att läsa ännu en bok, se ännu en film, äta lite mer.... Jordgubbar. Jag älskar jordgubbar. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0