Här kommer den

Godmorgon...eh.. eller är det så?
Klockan är halv 7, kvällstid och jag vaknade nyss alldeles förvirrad.
För jag kom hem från skolan tidigt idag och tidigt sjönk jag ner i tv-soffan med tunga ögonlock.
Sen sov jag, och nu har jag sovit kanske 2 och en halv timma. Jag skulle ju bara vila ögonen en kortis och sedan njuta av friheten, för nu är det lov. Almost! Det enda som är kvar är att sjunga på skolavslutningen på fredag, sedan FREI i nio? tio? veckor framåt!
(Å andra sidan, ganska mycket  frihet att bara sova i flera timmar i tv-soffan!)

En låt som alltid har funnits på min mobil senaste året tänkte jag bjuda på. Jag älskar den verkligen, och det är obegripligt att nu är det dags att lyssna på den igen! Det var ju inte längesen jag gjorde det.... 
Den passar inte in idag, utan lilla Ida får komma och dra i spaken...



Balsamboys - Här kommer sommaren



Det var esteterna som vann lådbilsracet! Härligt!!! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv från blogg:



jag bjöd in honom på facebook :D hihi

2009-06-10 @ 22:17:19
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0