Moto Boy

 
Moto Boy - Young heart


Har jag lyft spotify till skyarna någon gång? Om inte, det måste jag göra nu. För jag fullständigt älskar det! Det enda jag hatar med det är att det inte går att få låtarna till iPoden. Sickk.. Det blir att sno från youtube istället.

Har inget mer egentligen att berätta om än att jag jobbar så att tårna värker nu för tiden. Min kropp är inte van vid den här förändringen, från att ligga på en solstol och slappa till att nio timmar isträck stå och steka hambugs. Men som man brukar säga, det klirrar fint i kassan, och bra är det jag som idag har köpt en ny plånbok med körsbär på och även 2an och 3an Harry Potterfilm. Har jag nämnt att senaste Harry Potterfilmen som går just nu på bio är helt makalöst bra?! Den är väldigt humoristisk och det var det bästa med den. Spännandefaktorn var ganska låg, men jag tror att det skulle vara tvärtom om jag inte visste vad som skulle ske hela tiden... Med andra ord får man skylla sig själv om man har läst böckerna några gånger ;)  Men se den gott folk! It's worth it! Man ska se Harry Potterfilmerna! Det är nog det elfte budordet!

Sen bara för att jag kom in i den lunkande skrivningen ( kan man säga så?) så måste jag berätta om min läskiga dröm i natt. Jag drömde om att jag hörde att en god vän till mig hade krockat i en bil och var allvarligt skadad. Precis innan jag åkte till jobbet så läste jag på hennes blogg att hon var död. Och det var liksom självklart att hennes pojkvän hade gjort om bloggen direkt efter beskedet, den var jättefin med rosor och sånt där. Om jag blundar ser jag det framför mig hur den såg ut. Sen åkte jag till jobbet, föll ner brevid grillen och hyperventilerade med tårarna rinnandes. Det var verkligen en läskig dröm och jag fattar verkligen inte varför?! Varför ska man drabbas av sådana där drömmar? Och grejen att jag inte har så mycket kontakt med henne idag, förutom att jag läser hennes blogg då och då. Det är så creepy. Jag är så sjukt glad att hon lever och att nattdrömmar inte betyder något. pjuk.

Nu ska jag se det sista avsnittet av privileged. neard är jag. på två veckor har jag sett 18 avsnitt om kvällarna och jag till och med drömmer om Megan (huvudrollens) pojkvän om nätterna. Han som inte ens är min typ!! haha! men lite småkär blir jag allt. se privileged helt enkelt. en svinbra, lättsam serie :)
kräm







Kommentarer
Postat av: Anonym

usch vilken dröm!

vem handlade de om? lät som mig haha :D

2009-07-24 @ 22:57:17
URL: http://eelynandersson.blogg.se/
Postat av: Fridan

Påå tal om Spotify, kunde din bror invita mej tror du?!

2009-07-28 @ 13:47:15
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0