You've got mail

Så har jag tryckt på "skickat".
Nu blir det som det blir med den där rapporten. Ingen återvändo, och om den chansen nu skulle finnas skulle jag inte ta den. Jag orkar inte mer!

Grammisgalan är över och jag fick damp första timman, eftersom jag inte fick igång min TV. Det slutade med att tvn fick gå på högvarv på undervåningen och att jag sprang upp och ner som en dåre.
Krunegård fick inte årets låt, otur. Jag tycker om vampyren.  Kleerup var ju populär iaf, och Anna Ternheim - så galet söt! Och EMD tog kategorin årets låt, och mjovars, ja kan inte klandra dom. Tycker faktiskt om den där popdängan även om den är UTTJATAD.se

Varje gång jag sprang upp för trappen fick jag samma rad på hjärnan.
"mmmmmmmmm, i staden växer inga blommor"
det har blvit för mkt maggio på senaste märker jag. funderar starkt på att köpa hennes t-shirt, så bajsigt snygg ^^
tänka sig ja gillade inte henne alls förut, nu så är hon den jag nästan lyssnar mest på :O




Annars lite kort: ja drömde om att jag var förföljd av en vampyr i natt. Ingen Edward fanns där för att rädda mig :(
Men jag överlevde efter att jag var modig nog och snackade med vampyr-viktoria..

Sen har jag hittat en ny stjärne idag, Ane Brun. Eller det var första gången jag verkligen lyssnade på henne när jag slank in på hennes myspace. Himla soft musik, men det bjuder jag er en annan dag. kolla upp henne!
Hon skulle passat på grammisgalan !
Och eftersom jag kom in på grammis... Jag blev så glad av att se detektivbyrån! Jag tycker verkligen verkligen om dom!!

Nu ska det sovas. Goodnight!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tror ditt vampyr sms påverkade mig mer än jag kunde anat. Jag drömde också om en vampyrattack inatt. Fast jag var Bella och var jagad av Rosalie som på nåt sätt fått brunt hår, var ond och vänt sig emot mig. (Bella)



Tydligen var detta slutet på fjärde boken också. Iallafall i mitt huvud. Läskigt var det verkligen. Panikkänslor när man bli jagad.



Tack för att jag fick prata av mig. Skulle skickat sms, men det kostar ju faktiskt pengar. Ett om dagen får vara nog. Suck.

2009-01-08 @ 17:03:14
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Alfo

Jag kommenterar mest för att du ska komma ihåg att jag har en blogg, dock är den inte lika bra som din, men jag är på G!

2009-01-08 @ 20:36:35
URL: http://sweetlifeofalva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0