Var ligger landet där man böjer bananerna?

NEEE! NÄÄÄÄÄ!
Vad händer med världen?
Timo åkte först ut ur körslaget, Mojje har fått en hjärtatack o därför måste han hoppa av Let's Dance! Tv4 kan gå och ta sig :( :( :( :( :( :( :(


Den här dagen har verkligen inte varit bra.
Vet ni, jag har faktiskt inte haft ett enda IG i hela mitt liv. Det är något jag är stolt över, för jag är ingen Einstein och jag är ingen naturbegåvning. Inför ett prov måste jag plugga aset av mig, tills allt sitter som sten i huvudet.
Nu kommer jag få mitt första IG. Det är ingen överdrift när jag säger att kultur- och idéehistorian gick dåligt. Jag kunde knappt varannan fråga och hoppade över alla dom där så var värda mest poäng. Ändå hade jag pluggat, och det jag hade pluggat på satt ju! Såklart kom frågor om allt annat! blä låt mig tjuta

Nej föresten, ja vill inte tänka mer på det. Ska nu förbereda mig och berätta för mina päron hur det ligger till och sedan släppa provet tills vi får reda på de skrämmande resultaten...


En helt annan sak.....
Frida och Alva
var sötast i stan idag. Jag gick ner mot resecentrum och gick förbi biblioteket där jag såg att de satt och asgarvade åt nåt. Jag gick och stod på andra sidan fönstret och lekte charader. Då skrev jag ett sms som ja tryckte mot fönsterrutan, och tror ni inte att jag råkade skicka iväg det? Lyckat..
Dom var i vilket fall väldigt söta..

Och nu ska ja se beverly hills för det har inte ja gjort på år å dar! sen lite oth. Ikväll ska ja inte plugga alls, eller jo, titta över engelskan lite, men den kan jag i stort sett redan.
pöss



Mojje - Vart ligger landet där man böjer bananerna


jag älskar mojje. han är så sjukt festlig. helt underbar. man blir så glad! seriöst! stencool är han! grymast i världen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

"säg är det samma land där de bor, indianerna?" ^^ ohhhhhhhhhh, va bra han är ;)

2009-01-14 @ 19:44:57
URL: http://hannnnnnnnna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag såg rubriken "Mojje hoppar av Let's Dance, fick hjärtattack" i Aftonbladet och tänkte; Jaja. De överdriver väl som vanligt.



Men det var ju helt sant! Så sjukt, han är ju bara 36 år pojken. Och fru och två småttingar. Han måste ju ta hand om sig själv, sluta stressa. Jag ser visserligen inte på let's Dance men ändå tråkigt. Jag måste prata med diiiiiiiiig



hejdå

2009-01-14 @ 20:35:04
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: FrudanFrajdah

Vad är det du står och säger, kvinna?! Mojje en hjärtattack, detta är katastrof ju!!



Du var också väldans söt utanför biblioteket vettu, du är alltid söt (:

2009-01-14 @ 20:37:10
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0