She would have married a Kennedy



Hello Saferide - Anna


Jag blir ledsen! Jag skrev ett långt inlägg förut som på något sätt försvann. Jag är så klumpig, jag vet inte hur jag lyckas.
Och klockan har slått mycket och om det ska gå vägen för mig imorn på engelskaprovet imorn måste jag verkligen gå och plugga nu. Prioritera tid, skrev jag om i det mystiskt försvunna inlägget.  Hur prioriterar man sin tid?
Enligt herr smart Jonathan så har man all tid i världen om man prioriterar den. Det är så smart sagt, och jag önskar att jag verkligen hade all tid i världen men ändå hann att äta, sova, plugga och titta på oth och grey's plus lite till. Men jag har inte tid. HUR GÖR MAN?
Hur gör man egentligen när man prioriterar sin tid?
- sitter inte vid datorn..
Ska man då vara i skolan och komma hem och plugga? Inte ha nån fritid? Jag dör!
Det ska bli värre i tvåan sägs det....

Hejdå, ska gå och gräva min grav.

Kommentarer
Postat av: Anonym

asasasasbra låt. jag älskar den till max.

2009-01-20 @ 22:34:05
URL: http://pontusgunnarsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

såg du när hon spelade den här på P3 guld galan?

det var en massa bra musik på den galan faktiskt



det var galet. (HAHA)

2009-01-21 @ 17:07:16
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0