The Remedy

Jag är alldeles slut.
Idag har jag nämligen provat vartenda par glasögon som finns i hela sverige... Eller det känns som så...
Jag tog tio stycken par hem och nu har jag gallrat dom. 3 stycken kvar, och de ser typ likadana ut så det är ASSVÅRT. GAHGAHGAH

Hann att gå i lite affärer och kolla rean. Hittade massor! Det var inget folk ute, (fredagskväll och folk kilar hem för att äta kräkor o se let's dance antar ja?) så ja kunde rota hur mkt ja ville på reaborden.
Dock köpte ja inget, förutom en klänning på fullpris. HAH, typiskt mig, men jag gillar verkligen vårens färskingar. När jag steg in på Vero Moda möttes jag av fina blå och hallonröda färger överallt. Då blev jag glad, för det kändes verkligen fräscht. Vår är välkommen, nu dissar ja mer än gärna -15 grader på mornarna.

But I want Austria

Nåja.
Glasögon.
Ni anar inte hur svårt det här är. Eller det kanske ni gör?  

Från en sak till en helt annat.
Förra veckan gjorde jag en blandskiva till bilen, där alla möjliga fina melodier som jag tycker om finns med.
Idag så sa mamma "låt nummer 5 är bra". vi bläddrade dit och det var Jason Mraz - Lucky. Sen så bläddrade hon fram till nästa Jasonlåt. The Remedy. Hon hade ingen aning om att det var Mr Mraz som sjöng de där låtarna, o hon tyckte om dom. Min mor har smak, jag menar då det ;)

Nu ska ja fredagsmysa. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Jenny

alternativ nummer ett



tycker jag :)

2009-01-16 @ 22:57:54
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

ska du skaffa glasisar? :)



vi måste verkligen se till att träffas snart tycker jag!

2009-01-17 @ 15:47:05
URL: http://johaznak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0