vansinnigt

sitter här och lyssnar på detektivbyrån blandat med lite arken. Just nu Tell me this night is over. Ahw. Fint med pluggmusika, även om jag verkligen är jättedålig på att plugga just nu (!!!!!!!!)

Jag pluggar och har det tråkigt! Vem kom på att ha kultur och idéhistoria egentligen? Vem kom på att man ska ha ett asstort prov om antiken, romarriket och medeltiden samtidigt? vem kom på att jag inte börjar plugga förrän tre dagar innan. Jag kan inte tro att jag någonsin var ambitiös när det gäller skolan, men det har jag faktiskt varit. När jag var 12 år eller nåt och älskade matte. Idag är det obegripligt..

Som sagt, kultur och idéhistoria känns ganska kört. Jag har inte haft öronen öppna nånting på lektionerna. Ganska svårt när läraren flyter ut på andra ämnen hela tiden. Sist började vi komma in på onani och kokain eller nåt. BRA ?!
Fast när jag läser i boken så kan jag komma på mig själv ibland att det är ganska intressant. Det skulle kunna vara mitt favoritämne faktiskt, men nu är grejen den att jag hatart. Det är inte rättvist, för jag vet inte ens hur jag ska lyckas få ett G?

Nu pluggar jag i nån timma till, sen ska jag mot Lkpg och gå på bio med mina föräldrar. Australia ska vi se, och den ska ju inte vara dum. Jag älskar att se på trailern. Snygga skådisar i en snygg miljö. Romantiskt krigsdrama eller nåt är det väl? Och Hugh Jackman ser ut om en äldre version av Måns Zelmerlöw. Yummie!

Sen lite creeds till min söta kusin som var här i helgen. Hon är myspysigast, nästan och vi har ganska roligt tillsammans när vi sitter och dummar oss på facebook med frida. fniss

Nä, hej då på er!

Kommentarer
Postat av: Stella

sv: jag såg den i fredags och då var han med iaf :) hade kännts lite som en besvikelse, att han är med är ju halva grejen. men ersättaren måste ju också varit bra :) men det är klart att det är synd..

2009-01-11 @ 15:02:44
URL: http://stellapolaris.blogg.se/
Postat av: Jenny

onani och kokain.. bra grejer det där



(grek)

2009-01-11 @ 20:20:48
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: FRRRIIIIIDAAA

Jag tycker din kusin verkar lite skum... precis som du då, ni är nog släkt trots allt

2009-01-11 @ 21:21:11
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0