Jag gör en Alva

.. och bloggar på håltimman...
Den här dagen, Gah, I like it ^^

Först sovmorgon och ingen stefans orkester, sen lite hisoria, hål igen  och sist estetisk verksamhet.
Helsoft dag! Precis som fredagar ska vara ;)
Nästa vecka blir dom ännu bättre, för då kommer vårat nya schema.
Sovmorgon på tisdag och sluta tidigt på fredagar!
Weeihu 

Jag måste få berätta, igår var jag för första gången med och spelade in symfonin i lkpg. Jag stormtrivs, och tror verkligen att jag kommer utvecklas mer som violinist när jag är med i den. I den gamla så kändes det som vi bara stod och trampade luft och inte kom någonstans.. Iallafall, det var roligt och det blir det ju med sjukt många begåvade musiker och mer blåsare som det någonsin varit i mjölbys symfoni.. Haha. Många trioler, men det behöver jag öva på .. hoho

Fast för det så vore ju inte en Hanna med gäng fel.. :/ <3

nä, ja har inget annat sjuuukt intressant att tillägga.
Bloggar nog sen när ja kommer hem, då ska jag bjuda på den där Fröken Ane Brun
plus ladda min iPod med gott och blandat.

På återseende!
Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du vet att jag hade börjat i lkpg om jag varit du med, för jag tror på mer utveckling där än i lilla mjölby >.< (: likaväl är karin saknad, fååår jag träffa dig innan jag åker?? :O puss<3!!

2009-01-09 @ 14:56:12
URL: http://hannnnnnnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0