idol to mjölby

Hur mycket jag än funderar på det, kan jag inte hitta någon anledning till varför Johan Palm har blivit så känd.
Jag kan inte förstå hur småtjejerna står och skriker och svimmar runt hans närhet.
Jag undrar om den där magic feeling finns i Mjölby också, staden Palmis härstammar från. 
Jag har svårt att tänka mig att mjölby kommer skrika och svimma. Men antagligen, det är ju Johan Palm och enligt tidningarna har inte hysterin runt någon varit som så sedan Beatles. Fetare lögn får man ju leta efter, känns det som, för det stämmer inte.

Anyway.
Idag åker jag och Jenny för att titta på Palmis, Kevin, Robin och Alice. I lilla mjölby .
Jag får väl antagligen uppdatera senare om hur det gick... Om jag själv svimmar kanske.
Vem vet, jag kanske blir som det här hysteriska fanset...




Stackars tjej.

Kommentarer
Postat av: www.merchworld.se

2009-01-03 @ 16:03:25
Postat av: Karolina

Haha, jag var med där :)

Det blev ju både skrik och svimning, i lilla mjölby ;)



Saknar dig Kariin!! <3

2009-01-11 @ 00:41:45
URL: http://karoliinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0