Everybody changing

Tänkte börja året med att dela med mig av något jag tycker om.
Den här första låten, har varit en utav mina främsta favoritlåtar under 2008.
Första gången jag hörde låten, i världens bästa serie, visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Det vara nära det där perfekta stadiumet. Sen lyssade jag på den här låten så galet mycket, så det finns typ inte.
Har inte lyssnat på den sedan somras dock, men idag dök den upp i min playlist och jag kände kalla kårar längs ryggraden.
Sugen på Grey's blev jag också. Bland alla serier jag följer och älskar, är Grey's trots allt den som ligger höst på listan.

Förlåt om det är spoliers i videon, den är inte sådär bra gjort. men det är ju låten handlar det om!


 
Kate Havnevik - Nowhere warm



Sen tänkte jag bjuda på en annorlunda version av "everybody changing"  som ni är vanligtvis vana vid att höra med Keane. Den här är inte alls dum. En riktig mysig version av Lilly Allen!


Lilly Allen - Everybody changing



Kommentarer
Postat av: sofie

DOG HON?! :|

2009-01-12 @ 20:06:20
URL: http://poffy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0