Champions of rock

Peter Johansson om sisådär några timmar. Ska precis leava från my place.
Det tycker jag om. Världens bästa musikalartist, det kan jag slå vad om! :)
Och det blir tredje gången jag ser honom (jag vet, fjärde för dig jenny... Kände på mig att hon skulle kommentera det där!) och fler gånger blir det säkert. Han är verkligen sjukt najs! Och nu så ska han sjunga massa Queen, med musiker från London och musikalen We Will Rock You, som han var med i för nåt år sedan. It will be NAJZ!



På återseende!
Och så tänkte jag skriva om min gårdag också, som var den bästa på länge. MYCKET länge.
Hanna Karro Becka. sjukt vilka bra tjejer :)





JAG SAKNAR SUNE OCH VEINIS!!!!

apaapaapaapaapamycket!

Kommentarer
Postat av: Hanna

sjukt vilken bra tjej Karin är!! ;)<3

2009-01-24 @ 14:16:59
URL: http://hannnnnnnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0