2009, here we come!

Sammanfattning av 2008: inte dumt, inte dumt.  Det var ett bra år, rätt igenom.
Men trots det så kan man ju alltid hålla tummarna för ett bättre år, 2009.

Nyårslöften?
Nja, skulle inte tro det. Samtidigt som jag har stor lust att ha ett, ett vettigt.
Kom på det, precis när jag skulle gå och lägga mig klockan 8 på morgonen den 1 januari 09, vad mitt nyårslöfte genom 08 var. Det var att bli en bättre människa genom att döma mindre. Sjukt nyårslöfte, och jag kan verkligen inte påstå att jag har slutat döma människor helt och hållet, men jag tror mig allt vara lite bättre på den där fronten nu för tiden. Fast jag vet inte om jag hade världens allvarligaste problem innan, men det kändes som det var en vettig sak att förändra hos sig sjäv. Ge alla en chans.

Någon nyårslöfte i år kan jag inte komma på. Jag vill inte ha något ovettigt som "jag ska inte äta godis på ett halvår", för det glömmer man ändå av efter två dagar. Men jag kan inte komma på något vettigt och som kan förändra en positivt, så jag skiter nog idet.


Jag hade en trevlig nyårsafton.
Hemma hos Frida med Alva, Jenny, Emelie, Carl och Mica.
Jag tyckte om det, det var mysigt.
Sen som sagt, gick vi inte och la oss förrän klockan 8.00. 
Jag tycker om det där, sitta i en soffa och babbla strunt. Det är min framtid tror jag.


Nu har jag inget mer på hjärtat, förutom
GOTT NYTT ÅR!
Låt tvåtusennio, tjugohundranio, 2009 bli ett bra år !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0