Anttila

Kristian Anttila på skylten igår var verkligen grädden på moset av den här veckan! 
Just nu svävar jag på rosa moln eller nåt, eftersom gårdagen var verkligen sjukt trevlig, och jag får den där magkänslan som Kellogs Cornflakes sägs ska ge.

Började med att Frituitita och jag mötte upp ena glada människor på skylten. Alla var verkligen galet pepp och dansade järnet när förbandet tog plats.
Jag hade verkligen inte den blekaste aning om att det skulle vara maricon, eller The Majority Says som de faktiskt heter, som skulle spela. Eftersom bandet består av två classmates, en estettrea och en sammusiktrea visade vi våran uppskattning genom att vara den bästa publiken! De lamaste stod, som vanligt, längst fram och blängde på oss när vi visade hur man gör på konsert!  Sjukt kul och Eriks lycka när Emil vinkade till honom från scen, HAHA! 
De är sjukt bra de där Majority. Förutom att vi inte fick gå på deras releaseparty, alltså! Vem kom på 18-årsgränsen?!

Vad som hände när Kristian Anttila stod på scen vet jag inte. Kunde en enda mening i en låt, "killen är cp -ohohoh, de kallar mig smutser". Fast för det var det trevligt och jag tror jag lyckades förflytta mig i hela publiken och dansa. Jag älskar verkligen att dansa, eller hoppa, eller vad man nu kallar det man gör i publiken.
Anttila var bra! Men det känns som om inga låtar klamra sig fast, var ganska stökigt i publiken och nåja. Men för det vill jag få det sagt att han var bra och ganska cool! snygg basist också..woho! plus att esteter är bästa ferreeefolket

Träffade Maria också. saknar vadstena! Jag var jämt där förut, nu minns jag inte när det var senast :(

Nu ska jag leta efter tigerbalsam. Har jobbat idag och bränt mig asmycket. auuuj.
see you another day!


Kommentarer
Postat av: bäxx.

du träffade säkert halva min klass också :) det är inte bra estetarna som kan festa, vill jag lova!

2009-02-01 @ 19:59:03
URL: http://blogg.pasagen.se/bexxol
Postat av: Fritutita

Värd kväll indeed!!

Sånna trevliga tillställningar borde ske oftare i Limpan...

2009-02-01 @ 20:19:51
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0