Värt värre!

På fredag efter vårat lussande kommer jag och Frida stå i garderoben på Cloetta Center, sen får vi se Lars Winnerbäck, en konsert sådär värd almost 400 spänn. Verkligen värt att stå i garderoben en kortis för att sedan få se honom! :) Visserligen gillar jag inte Winnerbäck sådär överdrivet, men kanske finns det plats för en till förälskelsei mitt liv? Vi får se om han har något fint att bjuda på! Jag skulle ju aldrig lägga ut 400 spänn på att se honom liksom, men kanske i framtiden om det visar sig vara över förväntan? Who knows?

En annan grej är att imorgon så är det sista provet vi har år 2009. Hur galet är inte det egentligen?! Snart är det 2010 och halva gymnasietiden är över! Fast det är mest läskigt...

Nu ska jag gå och sova så jag kan gå upp extra tidigt imorn och plugga engelska. Iallafall är det vad jag vill göra... Men på sistone har jag stannat för länge i sängen! Blir skönt med jullov :) (och det kommer efter nästa vecka som kommer vara suuperveckan!)

OCH PÅ LÖRDAG ÄR DET DEKTEKTIVBYRÅN PÅ SKYLTEN!!!
TJEEEENA, DET PEPPAR JAG!!!!!!!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0