James penguin

Jag är helt slut!
Den här veckan alltså! Det har varit stört mycket med julkonserterna men det har varit så svinigt skoj! Tre konserter går för fort alltså!!! Roligt är att det har blivit grymt uppskattat, även om det har varit nytt upplägg och så i Missionskyrkan!

Det är även jättekul att folk tyckte om min, empans och claras tolkning av penguin! Taaack :) :)

Så på grund av trötthet stannade jag hemma istället för Skylten för att kolla Racoons in the kitchen och Majority says. Det kommer, förhoppningsvis, fler gånger för det!
Istället har jag sett på idol och bokstavligt talat jublat och typ vält omkull datan när Calle gick till final.
Även om jag tror att det är kört mot Erik så kommer jag aldrig att sluta hoppas!!! ;)

Näejp. Nu ska det väl sovas!
Luciarep imorgon och sen hoppas jag på pepparkaksbak med the handsome threesome.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0