Makeover!

Mina föräldrar har lovat mig en walk-in-closet och att tapetsera om mitt rum som jag precis har flyttat ini De har dessutom sagt att vi ska börja efter nyår (om man nu kan lita på dom....) 
Nu har jag suttit och tittat på www.styleroom.se i minst en timma och blivit sjukt insprierad! Både när det fäller sovrum, garderob, vardagsrum, kök.. Allt. Så jag kan tänka mig att flytta till ett mysigt hus och renovera allt! höhö!


När jag har tittat runt så har jag blivit jättesugen på svart och vitt. Gärna mönstrigt som tapeten här under. (Minus badrummet såklart!) 






Lite tråkigt ja vet. Men en stilren och fin grund som man kan ha en massa indiskaprylar till som gör mysfaktorn hög! Ni vet röda(!), paljettliknanade saker. Plus min broders röda(!) fina soffa... ÅH! Let me do this now, typ!



Och en fin, organsiserad garderob vore välkommet. Med fina galgar, snygga spotlights och stor spegel...l
Jani.. Drömma funkar ju ganska bra! Som det ser ut nu så stannar jag hemma på nyårsafton och målar väggar istället!  Hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0