I miss

Varje gång är det så himla jobbigt när människor bestämmer sig för att dö. Eller det jobbiga är väl att man bryr sig, blir drabbad även om man inte känner personen i fråga.
Igår dog Brittany Murphy, en jättesöt och charmig skådespelerska, endast 32 år gammal. Hur stört är inte det? Hjärtstillestånd i duscehn. Det leder tankarna tillbaka till Heath Ledger. Jag minns den dagen då jag satte mig vid datorn och såg med stora bokstäver HEATH LEDGER DOG I NATT eller något liknande. Jag som verkligen gillar Heath. Eller gillade. Det är så obergripligt att han inte finns vid liv längre, för när man ser nån av hans magnifika filmer så är han så levande som han bara kan vara. Då kan han ju inte bara vara...död?
När man sitter en måndagskväll och bloggar om detta måste ändå denna människa gjort ett ordentligt avstamp i folkens hjärtan.
Tänk om det kunde vara så. Alla är oförglömliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0