Calle Kååå

Åh vet ni? Calle Kristianssons nysläppta skiva finns på spotify!!! Jag kan då säga det till er som påstod att det inte fanns någon riktigt bra i årets idol att ni kan gå och dränka er. Calle är guld och den här skivan alltså... Jag ryser från början till slut av hans raspiga röst.. Kanske ska köpa skivan... Hm. STÖRT bra i vilket fall!


Det var kul att Calles och Eriks reklamer om deras skivor kom precis efter varann på tv... Haha! På tv just nu går "Idol - magiska ögonblick" eller nåt sånt. I år var ett bra år, minst sagt.
Nu ska jag sluta nörda och blogga om idol. Skaffa mig ett liv liksom!

Kräm


Kommentarer
Postat av: Niclas

UH jag gillar covers!

och hans bild till osmlaget var FINFIN :D

2009-12-28 @ 18:46:06
URL: http://waterboij.blogg.se/
Postat av: Niclas

du kan ju gissa att detta inte var niclas förövrigt.. HM

2009-12-28 @ 18:46:39
URL: http://waterboij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0