What's around the riverbend?

Vi har börjat se en isländsk film på svenskan. Korpen flyger. Jag kan inte riktigt inse varför vi ska se den där filmen och varför vi ska skriva en essä om den. Det kändes som om vi var klara med det där innan sommarlovet, men tydligen inte.
Och det jag egentligen ville säga med det var att det var en låt där som var ganska lik en ur Pocahontas. Eller det var liksom likt nånstans, några korta sekunder. Då började jag tänka på den här men ingen höll med mig. 

 
Steady as the beating drums

 Nu när jag kom hem började jag lyssna på Pocahontasmusik på spotify och jag älskar musiken från den filmen. Dock mycket bättre musik på engelska än svenska. En av mina Disneyfavoriter och jag fattar inte hur Frida inte kan ha sett Pocahontas? Dags att ge upp svampbob en gång kanske?
Den här låten är stört bra! Should I marry Kokaum?


Just around the riverbend

Kommentarer
Postat av: svampbob

Jag HAR sett Pochahontas faktiskt! Det var bara sisådär en miljon år sen och jag minns att jag var i Danmark ;)

2009-08-25 @ 21:42:35
URL: http://ahigherpower.blogg.se/
Postat av: Korpen Flyger

Tungur knivur.

2009-08-26 @ 16:12:19
Postat av: sofie

Haha! Vi fick också se korpen flyger. Den var tråkig >.< Stackars er som måste skriva en essä om den... Puss

2009-08-26 @ 19:35:57
URL: http://poffy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0