KARIIIIIIN

Idag har jag jobbat 9 timmar och en kvart. Det känns. Fötterna värker och jag är trött. Men om jag skulle befinna mig i Göteborg skulle jag varit pigg som är ärta just nu. För där är Frida och hon ser på Lily Allen. Eller om en timma gör hon det. Hon ska ringa mig då när Allen spelar Fuck You och jag ska inte ta illa upp för att hon ringer mig då. Jag får i vilket fall ångest när jag tänker på det. När Way out west gick ut med att Lily Allen skulle komma sa Fritiof och jag att vi skulle dit. Verkligen dit. Sen så blev det sommarlovets mest hektiska vecka och ja.. Inget blev som det egentligen skulle. Så nu sitter jag och gråter bittra tårar över att jag aldrig kan komma till skott. Jag är universums segaste människa. Jag kunde tagit ledigt den här helgen och vara i Göteborg och se världens bästa Lily Allen. (Och bara för att, när jag satte mig i bilen efter jobbet satt pappa och lyssnade på Fuck You och sa "det här måste vara sommarens trallvänligaste låt" och så fortsatte han att kommentera Alfie och att den var lite rolig. Jag: vet du vem som ser henne live snart? TJUUT)

Men imorgon ska jag se Peter Johansson. Inte för att han är Lily Allen precis, men han är en utav Sveriges mest begåvaste artister och nästan ett måste att se på sommaren. Det blir mysigt. :)

Och sen en annan otroligt rolig sak som hände idag. Precis när jag slutade jobbet och gick mot fars bil hörde jag någon som skrek KARIN KARIN KARIIIIIIN! Jag tittade upp från den gråa asfalten och där såg jag: KRIIISTIIIIIIIIN!!! AAAAAH. Jag skrek och sprang de två metrarna mot henne och kramade henne. Ville aldrig släppa taget om henne. Fy vad jag har saknat min älskade syster! Så otroligt mycket! Och vi sågs bara i några minuter, men ändå. Nu är hon hemma och jag är glad. Otroligt glad. Måste få träffa henne snart igen!

Nu ska jag vila och mysa med Pelle. Han är här och är gullig.
puss

Kommentarer
Postat av: Friidan

gaaaaaah vad jag önskade att du skulle varit där! Lily Allen VAR grym men det hade varit ÄNNU bättre om du hade vart med! Mina polare var inte jätte entusiastiska precis...

2009-08-16 @ 21:55:24
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0