Glad !!

Måndag! KAMMARKÖREN! För vi kom in!!! 
Detta innebär: grymmare kör med en av sveriges bästa körledare, kördagar och förhoppningsvis turné och konsert med The Real Group. Någon har snackat om utlandsresa också. Man kanske inte ska hoppas allt för mycket, MEN!! Tänk om. JA JA JA JA!! 

Det här året kommer bli så stört fullpackat. Jag har typ inga hål, inga långa raster alls enligt mitt schema. Dagarna är långa och det är inte en enda sovmorgon.  Men, något säger mig att det kommer bli ett så himla roligt år! För hälften av lektionerna är musikämnen. I år känner jag mig liksom delaktig. På torsdag börjar min första sånglektion... Jag är nervös, ja. Men tjeeena! Kul kul kul! 
Utöver att jag ska plugga som ett svin (ska strax fortsätta med svenskan), ska jag råplugga på att sjunga efter noter, avista. 

Och nu undrar jag. Tror jag har frågat förut, men ännu en gång skadar ju inte.
Vill någon på Ane Brun med mig i oktober, i konsert och kongress?
För jag vill det så himla stenhårt!



Kommentarer
Postat av: Jeny

Oh vad kul med kören, grattiis :D

2009-08-30 @ 10:30:03
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0