För vi vet, vi går estet

En vecka avklarad. En vecka avklarad och jag kan med stolthet säga att allt känns bättre sedan mitt senaste pessimistiska inlägg. Jag blir glad av min klass och jag blir glad av att träffa gamla lärare. Däremot blir jag sur när jag verkar vara bortglömd både på ensemblelistan och insålistan. Tack vetja. Plus att jag har fått arbetstider i september och 3 av 5 är mitt i veckan, då jag inte är halvvägs hem från skolan. Jag blir sur och måste byta bort dom. Och sen så är jag inte särskilt rik i oktobermånad.
Men samtidigt är jag glad, för de nya estetnollorna är så stört grymma! Okej, jag känner dom inte så bra än, men jag känner på mig att this will be a great year! Och de är jättetrevliga och äger alla andra nollorna på folkunga! Deras faddersång var verkligen svingrym och jag blir nästan lika stolt som treorna. Men då saknar jag mina treor ännu mer. Utan att vara taskig mot de nuvarande treorna måste jag få säga att de var såå bäst! Seriöst! (väst) Ibland saknar man dom som galet! :( För om man nu får jämföra (det vill jag inte av snällhet, men jag gör det ändå) så var deras nollning så sjukt mycket bättre. Så organiserad och otroligt rolig. Vilken respekt vi hade för dom. De här nollorna lyssnar lite halvhjärtat på treorna och verkar inte bry sig. Men de verkar ha roligt och det är väl det viktigaste.
Och nu är vi, fastän vi endast går i tvåan, aspeppa på att nolla våra nollor nästa år.
Men så skönt att det är ett år kvar tills trean. Jag har fortfarande inte fått nog av estet.

Es2a låter föresten inte så pjåkigt längre. Min klass må vara den finaste i hela världen.
Äjmän!

Tjena vilket glatt inlägg det här blev.
Frid och fröjd är inte personalfesten imorgon. Jag vill inte gå på någon maskerad. It sucks!! :(
hejdå



Kommentarer
Postat av: JennY

hahaha ida (emma svenbergs syster) frågade mig om du skulle på personalfesten :D



låter ju askul, maskerad, woho! Sluta vara såndär :D

höhö

2009-08-21 @ 19:29:15
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha okej, men seriöst. Temat är astråkigt och jag känner typ inte någon. Jag ska dit och det kommer bli okej, men jag lär inte klä ut mig. :P

2009-08-21 @ 23:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0