Brand new snart

Jag skäms lite över att min blogg har varit så egocentrisk på senaste. Seriöst. Den här bloggen som skulle vara fylld med spännande musik och psykologiska funderingar. Men, tydligen inte. Istället handlar den bara om ägg till frukost och hela baletten. Förhoppningsvis kommer de psykologiska funderingarna i slutet av veckan, för då börjar psykologin. Och jag peppar! Faktiskt! jag peppar hela det här året, för schemat ser ändå mer än okej ut. Plus pianolektion, sånglektion, fiollektion, stefans orkester, tjejkör, rock och popensemble. Tjena! Det här blir kul! Plus lite kammarkör får vi hoppas.
Det känns bra att vi har börjat och att det är så mycket nytt. Torch som gemulärare och sådär, det tror jag kommer bli suveränt. Elin i matte och en ny engelskalärare som har gett intrycket av att lära oss saker i år. Tjena!

På tal om nytt. Jag brukar ha lite svårt att somna, ganska ofta, och i natt när jag låg och vred mig så fick jag verkligen tvångstankar. Göra en pippi. Lägga fötterna på kudden och huvudet i andra änden av sängen. Alltså hur vrickat är det inte på en skala? Men tvångstanke är en tvångstanke och snart så låg jag med huvudet vid fötternas plats. Fast jag tog med kuddarna. Det var skönt och jag somnade direkt. Verkligen jätteweird, men jag tror att jag provar att sova på den vägen i natt med...

Nu ska jag spela farmville! Expandera my farm!
tjoo!


Kommentarer
Postat av: Jenny

så sjukt det där provade jag förra vekcan faktiskt. Tvärtom i sängen, som pippi!



Resultatet blev att jag vaknade klockan sex av att jag frös, var kissnödig och låg obekvämt. Kändes verkligen inte rätt. (och jag vaknar aldrig(!) om nätterna)



jag vill med vara pippi ju :(

2009-08-25 @ 18:45:08
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: psykoFrida

Vi får ha Greger vi får ha Greeeger i Psykologi!!!!!!!! nice huh? :D

2009-08-25 @ 21:40:29
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0