Vampyr

Jag är en vampyr, jag suger och spyr.

Jag är verkligen helt lost i den sista (snyft) Twilightboken. Den är så bra och det funkar bara inte att släppa den.
Dessutom verkar den aldrig ta slut och det gör den bara ännu bättre, för jag älskar den. Det är den bästa boken i serien, verkligen pricket över i:et, och jag känner mig som en i gänget.
När jag äntligen tvingade mig själv att släppa boken för att gå upp och plugga, kändes det som jag svävade upp för trappan. Jag tog två steg i taget och kände att jag lika gärna kunde hoppa över hela trappan, precis som de där vampyrerna. Jag kände att jag har en konstig känsla i magen, liksom tillfredställd. Så nöjd över att boken är så bra och att mor har köpt en solstol som är perfekt att luta sig tillbaka och läsa i solen.

Nu däremot ska jag ta tag i livet. No-labbrapport, läsa en lång text av Platon och svara på obegripliga frågor, harmonisera Blåsippan ute i backarna står (trots att jag glömde noterna i skolan) och lena till benen och kanske öva på fiolen. Har barockkonsert i morgon och jag är inte alls pepp. Jag måste prata med Johan imorgon. Få reda på hur det blir i höst.  Jag står inte ut, jag måste få lite förändring i vardagen.

Puss hej på er alla.

Kommentarer
Postat av: Jenny

ah jag vill med ju. skönt att höra att den är bra



har du lånat den i skolan?

2009-04-26 @ 17:53:10
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, 10 kg kanske jag inte syftar efter..

jag vill vara hälsosam och bli lite smalare kanske men

2009-04-26 @ 18:48:53
Postat av: Elin Andersson

oj de blev långt ifrån färdigt råkade trycka på skicka :D men tack Karin <3



kram på dig

2009-04-26 @ 18:49:38
Postat av: Elin Andersson

oj de blev långt ifrån färdigt råkade trycka på skicka :D men tack Karin <3



kram på dig

2009-04-26 @ 18:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0