Snor

I dessa sjuka dagar har jag kommit på vad man kan göra framtidens bränsle av.
Snor! tänk vad mycket snor en människa fräser ut på en livstid. Om man sparar allt på ett ställe skulle man ha en aldrig sinande källa ! Så länge alla inte är helt friska tjugofyra sju och det händer inte just nu..
Vad är snor egentligen? Så himla konstiga saker som finns i en kropp!

Nu ska jag bli lite seriösare, men sanningen är den att jag är sjuk. Dålig tajming. Mina kära vän Sofia från Växjö, har varit här sen i söndags (åkte i dag) och igår vaknade jag upp med 39 graders feber och snor upp i hjärnan. Tusentals näsdukar fattigare kan jag säga att det trots sjukdomen har varit mycket trevligt att hon var här. Mycket uppskattad vän den där Sofian <3 :)
I måndags kväll blev det också besök av 7 fina vadstenabor. Nostalgiskt och trevligt. Mycket Flahult och dåliga jokes. Liksom sisådär det ska vara och som får en att sakna varenda fredagkväll och söndagskväll som tillbringades där i tre år. 

I kategorin människor jag tycker om, måste jag i detta röriga blogginlägg få skriva att vi hade en underbart mysig galamiddag för våra treor i lördags. åh det blev verkligen lyckat och jag fylls utav glädje när jag tänker på mina kära esteter. Det finns inga som dom.  Fruktsallad har aldrig varit roligare!

Innan jag går måste jag få skriva några välutvalda ord om Jesus Christ Superstar. Fick nämligen den svenska varianten idag på posten och den var så bra! Jag ser verkligen varenda akt framför mig. Mmm. Dock somnade jag till under första genomlyssningen, men hallå jag är sjuk och har ett huvud som en ballong! Anyway lyckades jag inte smita ifrån Gethsmane som Ola Salo sjunger och den är så himla vacker. Rysligt kusligt.
Trevlig snubbe är den där Ola som för övrigt är mycket i rampljuset nu för tiden. Han var med i Babben& co, hype och igår i gokväll. Jag tackar inte nej till det för han är ganska smart faktiskt, stilig och fin i gult som är en fin färg, speciellt på killar.

Nu ska jag spela The Sims! Det spelar man inte varje dag, typiskt "jag är sjuk"-sysselsättning.
Tjing tjong långkalsång,.

Kommentarer
Postat av: JennY

kyckling var han, men han hade mycket intressant att säga



åtminstone tror jag det, vet inte säkert.. blev hypnotiserad av hans vackra svarta ögon. HEJ OLA

2009-04-08 @ 20:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0