kinsella

Sophie Kinsella, alla damer och herrar, vill jag tipsa om.
Vilken störtskön kvinna! När hon skriver ord på ett papper och jag läser orden blir jag fylld med glädje och spänning. Hon vet då hur man fångar en Karins uppmärksamhet.

En shopaholics bekännelser är en bok för eder alla. Iallafall ni som är tjejer och tycker om att fnittra och att ha den där känslan : JAG MÅSTE LÄSA VIDARE!! och eran själ skriker "NEEEEJ LÄÄÄGG AAAV GUUUUH VAAA PIIIINSAMT"
(Varning för fjortisbeteende i det här blogginlägget föresten!)

Senast har jag läst Kärrlek och köksbesvär av Kinsella. Läste konstant i natt, i morse och sedan flera timmar i solen tills boken var slutt. Jag har sagt det och säger det igen, Kinsella vet vad hon gör! Utsökt bok! Alá fantastico.

Så kära vänner och ovänner. Om ni är sugna på att läsa en bok av en ny författare, välj Kinsella! Ni kommer inte ångra er lixooom. 

Nu ska ja knyta mig. Skolan imorn. Ska faktiskt bli lite mysigt, även om jag skulle tycka om att ligga i sängen tills klockan 1 i morgon också. Men, det funkar inte att sova bort livet för alltid även om det är mer än uppskattat att få göra det ibland.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0