Confessions

Jag erkänner.
Jag gick in på en hemsida, typ www.designadinblogg.se eller nåt i den stilen och snodde en webdesign.
Det stod att man fick det, så okej.
Jag brukar inte göra så, men jag fick akutfall av att ändra min blogg och det fanns inte så mycket tid, för det tar tid sånt här. Men den ser inte alls ut som när jag snodde den, för jag har bytt lite färger, bild, stil osv, så med andra ord är det verkligen inte den där webdesignen som på den där sidan.
Men nu kommer vi till kruxet. De tänkte antagligen lura alla som snor deras webdesign (trots att det stod att det var okej) och därför så ser kommentarfältet bajs ut. Seriöst, nu har jag suttit i flera timmar (lite överdrift) och får inte ordning på det! Vad har dom gjort egentligen? varför går det inte att lefta till det righta?

Nåja. Hoppas ni har överseende med det sålänge. Jag ska fixa när jag orkar och det innebär inte nu idag. (sleeptime!) 
Och jag hoppas innerligt att bloggen ser ut så som den ska. Av någon anledning brukar bloggar se annorlunda ut i andras datorer.

Och jag borde skämmas.
Inte packat upp fiolen på 14 dagar. Fy fy fy.


Redan sett något konstigt som inte fanns förut. Ramen runt bilden på mig ska vara i rött och hela den "stapeln" ska vara mer flyttad till vänster. Skit vad fult !! När ska jag fixa det? Inte för att jag tror at t ni bryr er så mycket (mina arma 12 läsare). Jag blir så trött :( gah


Kommentarer
Postat av: Fritotita

Äh, så fult är det inte! :)

Du får hemskt gärna fixa min blogg nån gång om du vill (A)

Puusss

2009-04-15 @ 22:51:54
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0