bara vara vänner

 
Jakob Hellman - Bara vara vänner

På tiden för ett nytt inlägg?
Just nu är jag smått beroende av Jakob Hellmans låt Bara vara vänner.
En gammal goding som jag smått glömt av tills Frida spelade den på Estetisk Verksamhet.
Tjenixen blixten I like it ! 

Det jag gillar med att åka tåg är att jag varje morgon och eftermiddag får 40 minuter för att lyssna på musik! Njuta i två timmar om dagen och inte gör nåt är faktiskt inte fel! Markus Krunegård är en ny favorit i min iPod, speciellt "Jag är en vampyr" , "stjärnfallet" och "samma nätter väntar alla". Det tycker jag om serrni!
Min iPod är faktiskt laddad med massa nytt, jag insåg här om dagen att jag var så trött på musiken... fast jag antar att ni inte bryr er om det här så jag byter nu ämne.

Till något intressantare...
Idag är det bara 13 dagar kvar till Jason med mina favorittjejer! IIIH det kommer bli underbart! Sen är det 2 månader och 20 dagar tills jag får träffa min kung Ola Salo på scen. Äckligt vad den mannen är stor i mina ögon och öron. Den dagen jag tröttnar borde jag få nobelpriset, det vill säga aldrig.
Därför bjussar jag på en The Ark låt. För att den är så sjuuukt bra. What wonderful!

 
The Ark - Joy surrender

Hösten må vara dyster och grå, men om man har något att se fram emot, då kanske det kommer gå iallafall...!
Nu måste jag  göra engelska, men lyssna på låtarna! Suuuverääänt!
Tjooohej och glo!

Kommentarer
Postat av: JennyBenny

Markus KLrunegård - ibland gör man rätt, ibland gör man fel



är gryyyyyyyyyym

kolla pockså upp bandet Laksoo.. där är ju markus sångare poch frontman ^^





27 come to me <3

2008-09-09 @ 20:48:22
Postat av: Jag

Jenny penny.

Det har jag redan gjort! Och den låten är bra fast ja har inte lyssnat lika mkt på den... :)

tihi.

2008-09-09 @ 20:59:02
Postat av: Boel

Du borde kolla in min bilddagbok typ 7:e juli eller någon dag runt där. Har en bild på herr Jakob Hellman som han ser ut nu, inte likt at all!! Men söt var han <3

2008-09-10 @ 21:51:52
URL: http://ahigherpower.blogg.se/
Postat av: Kristin

tack Karin. Vi träffades ju inte allt för ofta och nu när det inte går så saknar jag dig ännu mer ! <3

2008-09-13 @ 01:37:22
URL: http://kristinaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0