and the dancers

Jag orkar inte.
Vad jag än gör så kan jag inte koncentrera mig och så har det varit hela veckan.

Jag är glad iallafall att jag har Fridus och Alvis. Även om vi kanske skämde ut oss så ska ni veta att det var gött mos att lätta på trycket lite ;) hoho. Eftersom den här dagen har varit lite..ehm...öhm.. ja. Ni vet.

Dagen var ett enda lyckorus. Vi satt på ett hål och sjöng så många ABBA låtar vi kunde komma på. Sikken bus va trevligt! Dagen rullade på och jag promenerade med ett leende på läpparna ända tills datakunskapen. SERIÖST! Vem vill sitta vid en dator över en timme och endast hålla på med Word? Dagen är som gjord att bli förstörd, huvudvärk och annat skit kommer direkt.
När jag kom hem sov jag i två timmar, tills min bror väckte mig med Metallica. FY FÖR DOM!
Nu har jag en hög med plugg att ta itu med och det gör mig ledsen.
Jag har ont i huvudet, kan inte koncenterra mig och imorgon ska jag kunna hundra prefix. Fråga mig inte vad det är!

Hejdå.
plugg väntar !


Billie the vision & the dancers - ask for more.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ihi, du är bra Karino (:

och även om vi skämmer ut oss så ska vi fan lyckas!!

2008-09-16 @ 21:26:30
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0