partyy

 
The Beatles - Across the universe


Den här veckan har varit så party!

På nåt sätt har verkligen den här klassen jag har hamnat i fallit för varandra. Det känns som om allt fallit på plats!
I torsdags var vår engelska inställd och vi stod vid skåpen och sjöng. Smushi smushi. Så fäntästiskt.  Fredagen var också sjukt klockren. Estetiska verksamheten, två timmar och ett klassrum fullt med trötta esteter. Det spårade ur, men det var härligt! Härligt med hundratals zätan.

På det här var det klassfest igår. 3 plattor öl som försvann på två timmar höhö. Det var fint tycker jag allt, och när alkoholen började sjunka in i de flesta så blev det party som knappt går att beskriva. 
"JAG BRUKAR INTE ÄLSKA KILLAR, MEN JAG ÄLSKAR FAN VARENDA KILLE I DEN HÄR KLASSEN"
Tre år framåt. Det kommer bli många fina klassfester får vi hoppas på. Många skrattanfall och många.. jag vet inte. nåt.

Fast det har sina baksidor.
Alltså med fest och tre plattor öl. Saker och ting kan gå så himla fel...Nåja...
Tack för ferren Emil! Sjukt uppskattat!

Nu så ska det jobbas. Det vill säga en massa stek. 
jag är trött, men det är bara att bita i det sura äpplet. 
Hade fajnt.
Tjuffhej.
 

Kommentarer
Postat av: Friday

Jag tror bannemej plattorna gick åt på endast en timme och tio minuter, Erik tjatade iallafall om det hela kvällen x]

Puss på oss <3

2008-10-06 @ 17:36:49
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0