No tears for Hassel

Ikväll missar jag något.
The Majority Says spelar som förband åt Erik Hassle.
Vem nu den där hasselmannen var hade jag ingen aning om, så jag kollade upp på youtube.

Inte lämpligt? 
Hans musikvideo fick man inte se om man var under 18. det var inte lämpligt stod det.
JAHA ?

Tur att jag inte ska se honom idag, om det nu inte är lämpligt.
Fast jag gick in på hans myspace och såg hans "sexistiska" video.
Han var inte nåt särskilt att ha så jag gråter absolut inga tårar över honom.
Däremot gråter jag tårar över majoriteten som jag missar och Frida som ska låtsas känna folk. (hööhö)
Egentligen skulle de spelat igår, sa Frida och jag kunde men fick inte.  blubbblubb.
Så idag är det, men jag dissar dom. Det går inte in i mina planer nämligen.
Inga päron hemma och då förstörs hela proceduren att ta sig både dit och hem. Räv.
Men kvällen blir nog inte dum för det, för jag har bjudit hit fina vänner från Whatstone.
Saknar den tiden då jag for till vadstena varje fredagkväll. Varje söndageftermiddag. Den tiden då vi var morotsfjortisar.
När man var ung och omringad av "problems" hahaha
Beccis sviker, det är tråk, men hon är omtyckt ändå konstigt nog.


Bara för att göra inlägget lite längre ska jag berätta för er att far fixade LPspelaren igår och jag sitter och lyssnar på gammal go musik. De har inte så mycket bra, tyvärr, men visst hittar jag lite i den stora lådan. Mammas gamla Jesus Christ Superstarvinyler från 1973. Eller nåt. Om en vecka så ska jag titta på den, den svenska versionen med Ola Salo (om ni inte fattar vem jag menar så skrev jag namnet baklänges.palindrom)  kan inte säga något annat än att jag längtar sjukligt. Råkar ju gilla den snubben ganska fett mycket mer än vad jag tycker om någon annan som trallar. Den här låten The Others har jag fullständigt älskat hela veckan. Speciellt höjningen i slutet som är så sjukt snygg!
Och slutet har jag absolut inga kommentarer om haha



 The Ark - The Others




En dag ska jag bli en Peyton Sawyer och ha ett bibliotek med vinyler.
Men först ska jag städa, göra svenska och gå till affären.


Kommentarer
Postat av: Frida de la fransman

Det gick riktigt bra att låtsas känna någon igår, speciellt eftersom jag faktiskt kände typ halva publiken ^^ Meeen jag saknade lille Karino lite grann! Och Hessle hade mest krulligt hår.

Pöss

2008-11-23 @ 14:09:38
URL: http://ahigherpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0