Talking about my girl

Hej svejs.

Det blev lite långt sist, men jag hade så mycket att skriva. Och jag längtar tillbaka. Som tusan!
Vad har hänt annars då?
öööh.

Idag har jag rensat musik, och då menar jag det!
Jag har insett att jag har för många låtar på datan som jag inte varit i närheten utav att lyssna på. Det var närmare 900 låtar... Och jag har lyssnat igenom ca 50 utav dom nu och sparat 12 av dom. Med andra ord, mycket skit!
Nyss såg jag även Bring it on 3, all or nothing. Jag trodde ja hade sett alla bringit on filmer när ja hittade den här. (som inte var nyast) med Hayden Panettiere i huvudrollen. De andra uppföljarna till Bring it on brukar vara skitdåliga, men den här var faktiskt jättebra! Och killen var bara så svinigt snygg ! (Gus Carr, nedan på bild!) Fast såklart slår den inte the one and only Bring it on filmen med Kirsten Dunst och Jesse Bradford. Ojojoj. Vilken klassiker den är!

För övrigt när det gäller film så såg jag My girl igår. Och jag ber er, se den! snälla! ALLA MÅSTE SE DEN!
Världens finaste film. Glad, sorglig, rolig. All emotions. Mest av allt fin. Den må vara gammal, men grymt bra! Jag och Jenny satt och snyftade i soffan. Amazing!
Var med Sofie och Jenny i torsdags/igår och det var verkligen en underbar kväll/natt. Vilka tjejer! Lucky me!

Men nu ska ja runda av här lite va.
Ska ta o se lite grey's anatomy. Är på tredje säsongen nu (igen) och jag menar då det: Kära nån! Det måste vara världens bästa serie!!!!

Hej hopp!
image47

Gus Carr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0