Det gör så ont


Håkan Hellström - Kom igen

Sluta dröm om det ljuva livet,
vi kommer aldrig va med om det
Och be aldrig mer om ursäkt
för sakerna du aldrig gjorde

Men det äter upp dig när du
ligger i din säng.
Åh gud det gör så ont att nåt
så nära kan va så långt bort.




Idag när jag lyssnade på Håkan på bussen var jag såå nära till tårarna.
För det talade så direkt till mig. Den här dagen har varit crap.
Inte skräp för att 9ab (som bara har 3 dagar kvar = också crap) just startat ett band med det namnet
Utan crap, för att det verkligen har varit så.
Be aldrig mer om ursäkt, för sakerna du aldrig gjorde, men det gör så ont när nåt så nära är så långt bort.. :/

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag är här om du vill ha mig :/ !

2008-06-04 @ 06:42:03
Postat av: sofie

karin? hur mår du? jag älskar dig & jag finns här!

2008-06-04 @ 22:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0