Do not let your hearts be troubled.

Så var ens tid på Flahult över då.
Då menar jag över på riktigt och det är riktigt sorgligt.
Den platsen, den gården har kommit att betyda hur mycket som helst för mig.
Det är där jag är jag, det är där jag får träffa människor som är helt underbara. Det är där 18 dagar går som snabbast.
Även om det slutade som det slutade, ett virus som smittade ner 25 stycken av de 66 underbara flahultarna, vilket ledde till att lägret blev tvunget att avbrytas en dag tidigare, så har det varit fantastiskt.
Tre somrar har jag tillbringat där. Det innebär 7 och en halv vecka.

Helt fantastiskt ställe, men man måste nog själv uppleva det för att förstå, det finns inga ord som kan förklara hur bra det är där. Det jag vet iallafall är att platsen har gett mig så många fina människor som jag aldrig vill släppa taget om, trots avståndet vi bor ifrån varandra. 


I will always remember. Always.

--
Bjuder här med på den sköna sommarplågan "Bag in da box ", som ingen på Flahult kände igen... Där gick jag runt o sjöng "VAR ÄR BOXEN" men fick inget svar... Nu får ni lära er att svara! :D

Kommentarer
Postat av: Jenny Mraz

DÄÄR ÄR BOXEN :D

2008-07-22 @ 17:28:23
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0