5 januari

Fy vad jag längtar nu alltså! Det är helt galet.
Melodifestivalen 2008.
Det ska bli ett grymt år, även om jag inte har någon speciell favoritartist som är med och jag vet att vissa inte tänker se på mf pga det, men hallå, ni har inte hört låtarna. Det kan bli grymt! :D
Jag gillade inte Måns förra året, men han kom med en låt som jag gillade och wips och hallå så var Månsan grym så att jag tom ska checka in honom på Footloose i april! Det ni!

Dessutom så är det något speciellt med mf. Något traditonellt som bara inte går att ta bort.
Det ska finnas låtar som man älskar och hatar. Det ska bli radioplågare för resten utav året.
Melodifestivalen gör alltid året till något extra and I love it.

Vad jag ser fram emot, för er som bryr er, är Eskobar, BWO och Amy Diamond. Jag vet att jag har skrivit det förut, men Amy Dimond är så cool! Hennes musik är kanske inte min musik, men hon är ändå så grym! 15 bast och värsta grym sångerska. Vilken start, vilken framtid!
Det jag inte ser fram emot är Sibel, Ola, Frida och Carola. Därimot ser ja fram emot Andreas Johnsson för han är bra, men Carola känns så uttjatat så ja vet inte.. nej. Och Sibel och Ola, vad jag minns från Idol så sjöng de båda väääldigt falsk ! Har de lärt sig sjunga nu eller?
Det som jag skulle vilja ha i år är Sebastian. En Sebastianrevansh skulle inte kännas fel! Hans låt var väl inte svinbra förra året, men jag saknar hans röst och hans härliga personligheter så han får gärna dyka upp i radion snart snart snart!  

Nu ska jag ta och kila.
Take care!

image37

Dagens låt Maia Harawawa - I found this boy.
så himla härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0