27 februari

Hellu!
Det var ett tag sen. Jag har blivit lite oaktiv här så att säga.. Men jag har inte allt för mycket att skriva om.
Trodde att jag skulle vara full med melodifestivaltankar så här i dessa tider, men jag är faktiskt lite besviken på det i år. Det är ingen låt som jag bara har drunknat i... Förra året var det ju så många bra! Worrying kind, cara mia, för att du finns, I remember love, Godmorgon, when the night comes falling, a little bit of love..
Så jag ger upp mf för i år. Jag hänger med, men ja är inte aktiv i det..
Dessutom så är ju den självklara vinnaren Björn Gustafsson ( nänä, det tycker ju inte alla nu för tiden...) Men verkligen, shit pommes, han är GRYM!



Vad händer annars i mitt liv?
Det har varit lov. Jag for till Österrike och där var det fest. Vilket ställe. Vilka människor. Vilka backar. Vilka skidor. Vilka vilka vilka. Det var grymt kan jag lova!
Nu har skolan börjat för fullt och jag är sur på det redan. Fick reda på kemiprov idag och med tanke på mitt julbetyg i kemi så kan jag säga som så att jag har sänkt mig.. eller jag är säker på det. Hurra!
Fast dagen har varit bra, den började med att läsa ett sms som inkom under natten och det där var ett sånt där sms som man skulle behöva sätta på spegeln. Tack.
Sen har vi beställt våra avslutningströjor nu. Shit, det närmar sig slutet verkligen. Det är sorgligt, det är det.
9 ab. Vilka år, vilka fantastiska år!  Våra bästa år... kanske? Och med tanke på det så månste ja öva lite fiolen sen. Har antagningsprovet i slutet av april..  Vad tror ni, blir det estet för mig eller? Jag hoppas utav hela mitt hjärta!
Musik är verkligen det som får mig att ha fötterna på jorden. Eller så är det det inte gör... Haha
Idag när ja kom hem så satte ja mig vid pianot o klinkade lite på Mandy Moores Only hope (eller den kanske inte är hennes från början, men skit samma) Och den är så fin! Inte lyssnat på den på jättelänge.

There's a song that's inside of my soul.
It's the one that I've tried to write over and over again
I'm awake in the infinite cold
But you sing to me over and over and over again
åh! Behöver jag säga nåt annat. DEN ÄR FIIN!

Lite filmtips ska ja försöka klänga in också. Igår såg jag Juno.
Jag har hört lite blandade kommentarer om den och om vi sammanfattar blir det "konstig men sevärd"
Jag tyckte den var bra! Verkligen. Den var liksom rolig men med serious touch i sig.  Man blev glad, arg och ledsen utav den. Handlade om en 16 årig tjej som blev gravid, hon bestämmer sig för att behålla barnet och för att hitta adoptivsföräldrar. När hon hittar dom så är de perfekta... Eller kanske inte..

Näe! Nu har jag iaf skrivit lite.
Och det kommer mer, snart!
Håll utkik! Under tiden gå ut och plocka blåbär!
Tjaa!


Dagens låt: Mandy Moore - Only hope

Kommentarer
Postat av: Inela

kolla in mitt lilla tips på bloggen om du är intresserad av att lära dig photoshop från grunderna!;)

2008-02-27 @ 17:21:32
URL: http://nightclaw.blogg.se
Postat av: Lia Florenz

den låten e så bra

2008-02-27 @ 17:22:22
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Jenny

det där sms:et du fick under natten
det måste vart.. det där jag skickade om tröjorna! eller hur ?

mm tänkte väl det! ^__^

2008-02-27 @ 17:25:11
URL: http://jespettersson.blogg.se
Postat av: Anonym

björn gustaFsson ;P

2008-03-01 @ 00:31:28
Postat av: fast as

älskade Karrebarre!!vad glad jag blir att du uppskattade sms:et för jag vill verkligen ge dig all den kärleken du fötjänar. Du är en så otroligt fin vän som måste måste visa uppskattning till!
Tycker så otroligt mkt om dig fina Karin

2008-03-01 @ 00:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0